Orkar inte..

Måste ringa MVC imorgon.. Kan inte ha det såhär.. Måste ju om inte annat få veta vad det beror på.. Om det är något jag kan göra för att bli kvitt yrseln.. Blir tokig på att inte kunna göra något.. Just nu så kan jag varken sitta, stå eller gå utan att det känns som att jag ska svimma.. Och det är inte jättelätt när man har en busunge här hemma att vara konstant liggande.. Nej, antingen behöver jag få veta vad jag kan göra för att må bra eller så måste jag bli sjuksriven så att mannen kan få vara hemma.. Men som jag skrev förut så är ju inte det det lättaste att få bli.. Men för sjutton, jag ska vara hård.. På dom som fan så att nånting kan hända i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0