Nyheter..

Ja just det.. Det har ju hänt en del här hemma.. Utveckling så att säga.. Det är inte jag som har lärt mig en massa ny trix, men skrutt, oj vad hon kan.. Kanske att jag redan nämnt det här men det tål att göras igen.. Man är ju lite stolt över sin lilla gris..

För det första så har lilla fröken skaffat sig två (2) stycken tänder.. Weii!!

För det andra så sitter hon hur fint som helst nu.. Sitta har hon ju kunnat ett bra tag, men inga längre stunder och inte med så mycket kontroll. Men nu, nu sitter hon hur bra som helst.. Fast fortfarande kan det ju lätt bli så att man tippar omkull om man glömmer vad det är man gör..






Sitt fint!! Duktig bebis..




Och för det tredje.. Det här är ju inget färdigt trix, men det är liksom så nära man kan komma utan att vara där.. Det har att göra med krypning.. Nej, hon kryper inte riktigt utan rullar hellre framåt.. MEN, hon är på mycket god väg.. Hon har bemästrat kryppositionen i alla fall..





Såhär står hon mest hela tiden och gungar.. Den där tungan har även hittat sin plats i munnen där den spenderar all sin tid med att utforska de nya konstiga små tänderna..




Ja, hon är ju på rätt spår i sin utveckling i alla fall.. Det får man vara glad över.. Sen har säkert alla andras bebisar klarat av alla de sakerna för lääääänge sen.. Men det skiter jag i!! Min skrutt gör det hon gör perfekt precis när hon ska göra det.. Och jag är världens stoltaste mamma.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0