Mycket nytta, lite nöje..

Vi har städat, städat och städat.. Men det blir liksom aldrig riktigt klart.. Det är de här förbaskade grejerna efter pappa och sen min och mannens grejer också.. Vi har ju som typ grejer till varsin lägenhet ihoppressade i en lägenhet.. Skulle behöva ett par rum till för att få någon ordning på det hela.. Och nu har vi dessutom fyllt källarförrådet till bristningsgränsen så vi kan inte få undan mer saker dit.. Uj, uj, uj..

Snart dags att börja tvätta, blir verkligen en riktig fixardag idag.. Men lite mys ska vi nog också hinna med.. Mannen ska springa iväg till affären och införskaffa lite läsk och kladdkaka till melodifestivalen.. Men hör på nu barn, man får inte bara äta gotter.. Därför ska vi äta varma mackor innan.. Hälften med tonfisk och hälften med kantarellstuvning.. Mumma..

Nähä, nu ska jag dra på mig lite slappekläder (har ingen lust att springa ner i tvättstugan i morgonrocken som jag fortfarande går runt i).. Kolla så att vi har fått ihop all smutstvätt (efter förra lördagens totala tvättfiasko när allt gick fel).. Finns inte en chans att vi hinner få allting rent och torrt idag, men, det är värt ett försök..

Good bajs..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jotack min lördag är bajs. min dude är så jävla jobbig ibland. men men! hoppas ni får en mysig kväll trots sjukan

2010-02-06 @ 18:50:40
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0