Morningsickness..

Yäck.. Hej morningsickness!! Första gången den här graviditeten som jag kräkts.. Alltid kul, eller inte!! Usch, jag gillar inte att kräkas (men vem gör det).. Men ännu värre är att man får tvinga sig att äta direkt efter man kräkts bara för att man inte ska kräkas igen.. (En gravid kropp har ju väldiga problem med en tom mage)..

Nä, men annars har jag nog varit ganska lyckligt lottad och sluppit det värsta gravillamåendet.. Eller nja, jag har ju vart illamående men jag har inte kräkts (förrän nu).. När jag väntade Lea tror jag att jag krätes totalt 7ggr.. Och då var några av gångerna när jag hade hosta och hostade tills jag kräktes.. Så dom gångerna gills knappt..

Nä, det här var ju inget trevligt samtalsämne.. Nu ska jag fortsätta tvinga i mig frukost istället..






Det är inte lätt att ha bra balans hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0