Mini-me..

Minns ni det inlägg jag en gång skrev om huruvida Lea var mest lik mig eller fgarsgubben?! Efter ett långt rabblande av bevis lyckades jag påvisa att hon helt klart var mest mamma-upp-i-dagen.. Och nu har jag ytterligare ett bevis.. Denna gång i form av ett litet foto.. Titta här bara:






Bevismaterial..





Nå, ser ni?!
Vi har ju för bövelen precis samma ögon.. Och dessutom samma spretiga luggar.. Och samma bleka hudfärg (kanske beror på vintern dock).. Och inte minst, samma färg på kläderna.. Nä jag tycker det framkommer väldigt tydligt att skrutt är mamma upp i dagen!!

Och är det någon som vågar säga emot så ska de bara passa sig.. Annars kommer jag, om några månader, när ni minst anar det och sätter mig med hela min gravvokropp på er.. Och då jäklar.. Då blir det tvivelmos utav er allihop!! Det kan jag lova.. Så, håll nu för bövelen med mig om att vi är lika som bär, skrutt och jag..

Kommentarer
Postat av: Sarah - Mamma till Hampus & Novalii

Hehe, Ja njut så länge det varar! Hade jag fått välja hade hon gärna fått vänta ett par månader till. Minst! :) Men men, det är bara att gilla läget antar jag :) Huvudet verkar må bra iallafall.



Och jaa, det ser väl alla att tjejen är 'mamma upp i dagen'! ;)

2010-02-16 @ 12:36:16
URL: http://hedbloms.blogspot.com
Postat av: MammaTessan

Sv: Haha ja! Men hellre det än att man kliver upp på morgon och får dåligt samvete om det skulle hänt något.



Ja ni har mycket lika ögon.

2010-02-16 @ 12:42:10
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Ja eller hur! :) Jag längtar tills det blir vår :)

2010-02-16 @ 13:14:33
Postat av: MammaTessan

Sv: Okej! Min köpte 2 åt mig. =) Han äter inte själv

2010-02-16 @ 16:10:22
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0