Min stackars kropp..

Det händer många knasgrejer med kroppen när man är preggo.. Alla är inte helt angenäma.. Just nu har jag två stora problem.. 1: jag kan inte drick vatten, blir väldigt illamående av smaken.. Ingen höjdare.. Måste panikskicka iväg mannen till affären innan han börjar jobba.. 2: magen långsammas ju ner när man är gravid.. Det här kan ju dårå göra att man kan ha lite problem med att få ut saker ur magen.. (Inte så trevligt).. Och man blir fasen inte frisk om man inte får sköta magen ordentligt.. Känns som att hela ens hälsa hänger lite på hur magen funkar.. Så nä, just nu är det lite bittert att vara preggo..

Nähäpp, om man skulle sätta på lite pastavatten och ta fram meatballsen ur frysen.. Får bli snabbmat idag så att herr arbetsslav hinner käka innan han måste springa iväg.. Kvällvecka denna vecka så han blir borta länge ikväll.. Han är minsan borta från halv ett till halv ett.. BLÄ!!






Såhär känner jag mig idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0