Meny..

Okej nu har jag klurat lite.. Och jag har kommit på varmrätt och efterrätt.. Men förrätten är svårare.. Tänkte i alla fall göra potatis- och palsternacksmos med stekt lax, sås och smörstekt sparris alternativt små fina morötter.. Och sen en chokladcheesecake.. Men vad sjutton ska jag då göra först.. En fisk och skaldjurssoppa eller bara en tråkig räkcoctail eller.. Hmm.. Åh, kanske om de har fina avocadosar så kan jag bara köra på avocado med skagenröra.. Enkelt och GOTT.. Det är en plan.. Ska springa ort till affären nu och kika vad de har.. Och förståss, en bukett blommor till oss båda!!







Har för mig att det en gång för länge sen fanns en film som hette typ under solen.. Har också för mig att mina småsystrar gillade den.. Har dessutom för mig att de hade missuppfattat namnet på filmen och kallade den under kjolen.. Skrutt kör på det temat i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0