Mentala cravings..

Det är konstigt det här, när jag är gravid, blir sugen på saker jag hatar.. Senap, kaviar, stuvad spenat.. Allt sån't jag typ får kväljningar vid blotta tanken på annars.. Men jag vet att jag inte kommer klara av att äta de här grejorna.. Men jag kan drömma om dom.. En korv med bröd och massor av senap.. En äggmacka med kaviar.. I huvudet verkar sakerna sjukt goda.. Åh, och typ salami också.. Nä, sånna saker kan jag verkligen inte äta men ändå blir jag sugen.. Tänkte att jag skulle prova en kväll för ett tag sen.. Mannen åt korv och hade senap till och jag undrade om jag inte kunde få prova en bit.. Men så fort det närmade sig munnen så sa det stopp.. Lukten och tanken på hur det skulle smaka var vidrig.. Han fick tillbaka sin korvbit.. Konstigt det där..






Jag har i alla fall inte blivit sugen på tummar än..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas ni har en mysig fredag tillsammans nu (:

2010-02-26 @ 08:52:42
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0