Master chef..

Ja just det.. Idag (kors i taket) lagade jag mat.. Kan ni tänka er, jag, laga mat.. Jo, det gjorde jag faktiskt.. Men med tanke på att ingen lär tro mig om jag bara säger att jag gjorde det så tog jag lite bilder för att bevisa det..





Mat in the making.. Ser inte lika gott ut som det smakade..





Smaka måste man göra.. Och jag vet att jag har städ/sjuk-kläder och frilla..





Sen ÄTA maten.. Mumma.. Thai chicken red curry..




Kom just underfund med att bilderna inte bevisar så mycket i och med att man inte ser mig in action.. Men det var faktiskt jag som lagade.. På riktigt!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag tror dig!! Och maten ser "helsmarrig" ut!:)

2010-02-10 @ 09:08:24
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0