Lugn och ro..

Usch vilka tråkiga, deppiga och bittra inlägg det har blivit på sistonde.. Får väl skylla på graviditetshormoner (plus att jag ju faktiskt inte mår så bra).. Men för stunden känner jag mig faktiskt lite gladare.. Skrutt sover och jag vilar.. Lite vila kan göra under för själen..

Ska fortsätta vila så länge jag får för lillstumpan.. Sen blir det bebbemys.. Mys med fisungen kan man inte få för mycket av.. Det värmer alltid mitt lite halvdeppiga hjärta.. Kärlek!! Nä, men jag röstar faktiskt för att jag ska må bättre så att jag kan vara gladfis oavsett om jag myser med skrutt eller inte..

Förresten så går jag in i vecka 15 idag.. "Bara" 25 veckor kvar.. Ehrm.. Nä men jag kan ju hoppas att jag blir piggare så att jag bara kan gå runt och vara gravid.. På det bra sättet, som när jag väntade Lea.. Mysa med magen, liten som sparkar, finurla kring vem den nya människan kommer vara.. Sen känner jag mig lite tjusigare med stora gravvomagen (till skillnad från den vanliga, tråkiga sladdermagen, hehe)..

Nä, som sagt var.. Nu fortsätta med vilandet..







Slingran..






Slita i kläder är kul..






Ät upp mina fingrar..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

söta bilder på er två (: hur mår du ikväll?? hoppas bättre

2010-02-23 @ 18:58:54
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja usch vad trist att vara snurrig i bollen hela tiden! Skulle inte vara kul om du verkligen svimmade! Kanske förhoppningsvis det är en kortare fas bara, krya på dig!

2010-02-24 @ 06:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0