Kräkframkallande tv-kväll..

Blev lite arg igår för bloggen ville inte funka.. Då bajsade jag på min dator och den fick vila resten av dagen.. Blä på den!!

Hur som haver.. Det var ju Mello igår.. Och fy sjutton vilken låg standard.. Det var helt klart sämsta delfinalen hittills.. Hade ingen favorit alls.. Inte ens någon jag tyckte var lite mindre sämst.. Nej, jag är mycket besviken.. Hoppas verkligen de lyckas bättre nästa vecka annars är det fasen kört om vi vill ha någon chans i eurovision sen..

Det galnaste igår.. Det var bara skit på tv så jag, JAG kollade på OS.. Kollade fasen jättelänge, och det var fasen jättetråkigt.. Men nu har jag fått det här decenniets dos av sport i alla fall.. Kikade på sån häringa, backhoppning.. Och sen såg jag på den dära jaktstarten som var dubbel.. Den där svenskarna tog guld och brons.. Sen visade dom vår äckliga kungafamilj.. Äckelpäckelprinsen och äckelpäckelkungen och äckelpäckeldrottningen.. Och sist kollade jag på curling, svenkarna mot ryssarna och danskorna mot sweicharna (stavas det så)..

Gårdagskvällen var helt enkelt sjukt tråkig.. Först ett riktigt sugigt Mello och sen sport.. Jag kräks lite i munnen när jag tänker tillbaka på det..








Argh!! Dålig tv gör skrutt och mamma galna!!

Kommentarer
Postat av: annica

Håller med dig om melodifestivalen. Den söög..

Men ang. sporten blev jag helt besatt av skidorna. Vilka fina insatser av Johan och Marcus:) (Är du ingen rojalist??)

2010-02-21 @ 14:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0