Inte sova..

Det var allt en liten donna som inte alls ville sova.. Så nu ligger hon här på golvet och är jättetrött.. Men tycker hon det är kul så varsågod.. Jag tror ju minsann visst att hon nog hellre skulle ligga i sängen och nanna, men icke.. En bestämd dam har jag allt..

Inte konstigt att den där donnan sover till elva om dagarna.. Undrar just om det här är en försmak på hur det kommer bli när hon blir större.. Känns ju som att det finns en liten risk att jag kommer ha viss problem med att få upp den där charmanta lilla fröken till skolan om några år.. Hmm, får bli ändring på det här.. I och för sig kan ju denna mamman inte vara lyckligare som får sovmorgon varje morgon (om det inte vore för gravven som gör att jag sover så illa)..






Sov unge!!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

ajdå inte kul! jotack allt är helt okej, borde nog gå och lägga mig snart, men orkar inte..

2010-02-11 @ 00:44:40
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0