Ikväll eller imorgon..

Håhåjaja.. Nu börjar man bli trött.. Borde nog gå och nanna tidigt idag med tanke på att jag ska vara hos doktorn tidigt imorgon.. Huvvaligen.. Och så den stora frågan, duscha ikväll - sovfrisyr(håret står åt alla håll och går bara att lägga ner genom en ny dusch) imorgon men lite längre sovstund eller duscha imorgon bitti - håret ligger som det ska men gå upp tidigare?! Mm, det är klurigt det där.. Får nog fundera en stund till..

Och stackars min kära husband.. Är jag mycket snurrig imorgon måste ju han följa med mig, vågar inte gå själv.. Och han jobbar ju sent, kommer hem halv ett i natt och jag ska ju va på vårdcentralen 8.20.. Med tanke på vilken tid det tar att gå i snön och hela köret så blir det ju en väldans tidig morgon.. Men som tur är så har han ju bara morgondagen kvar att jobba.. Så då får han stå ut med att vara lite trött..






Sist vi var ut på äventyr, är ju helt omöjligt att ta sig fram med vagnen nu så då får man åka mamma istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0