Hemkört och bitter-tv..

Åh, idag fick vi våra bröllopsfoton.. Så fina.. :) Vi hade värsta lyxen och fick dom hemkörda - 20 mil, av fotografen.. Nä, alltså han skulle hälsa på sin dotter i jönköping oh då kunde de ju lika gärna ta med sig fotona och lämna på vägen.. Väldigt snällt i alla fall..

Idag blir det sjukstuga och tvättstuga.. Toppat med lite melodifestival.. Egentligen har jag en och endast en anledning till att kolla på det.. Jag kollar för att få klaga!! Bittert måhända, men helt ärligt så brukar det vara galet kassa låtar och artister (inte min musiksmak).. Men det är ju ändå lite mysfaktor över att sitta och titta.. Plus att det är en ursäkt att få äta något lite onyttigt.. Hehe..

Nähä, undrar om det kanske är dags att käka frulle.. Kanske lite tacosrester från gårdagen.. Mådde ju som lite illa så jag kunde inte äta så mycket då.. Vilket betyder att det borde finnas en hel del mat kvar.. Ska genast gå och utforska kylskåpet..

Tjingeling..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

åh kul att ni har fått era foton (: tråkigt att du mådde kass igår. hoppas du mår liiite bättre idag?

2010-02-06 @ 15:44:07
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0