Hemkommen..

Hemma igen efter att ha spenderat halva dagen nere på stan och på vårdcentrum.. Nu är jag inskriven hos mödravården och allt såg bra ut.. Lea är mätt, vägd och hmm testad om hon hör, och allt var fint med henne också.. Apoteket är söndershoppat och vi är fikade.. Finemang.. Men jag ska till sjukgymnasten på fredag för att se om mina ryggproblem kan bero på foglossning (som i sånna fall kommit väääldigt tidigt).. Ja, det var väl det..

Nu ska jag dö en smula i soffan och fortsätta vara SJUK.. Får passa på att vara så sjuk jag bara kan medans mannen är hemma och vabbar.. Sen har man inte tid för sån't.. Sjuk kan man vara när man blir pensionär och barnen flyttat hemifrån.. Det funkar liksom inte så bra att vara synd om och nerbäddad när man är sjuk om man har småknattar..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

tack missy, blev glad av det du skrev (: tråkigt att du inte mår bra idag dock. krya krya krya!

2010-02-02 @ 13:17:09
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0