Gitarrplink och skådiserfarenhet..

Usch, känner mig inte helt fräsch idag.. Vet inte riktigt vad det beror på.. Men hoppas att det bättrar sig under dagen.. Vi har ganska nyligen gått upp, skrutt och jag.. Så frukost är det som gäller nu..

Åh, igår blev mammahjärtat varmt och stolt.. Skruttofjanten spelade nämligen gitarr.. Eller ja, gjorde ett försök till att spela gitarr.. Hon var så duktig så!!






Spela, spela, spela..





Bra teknik hade hon också.. Hon plockar ju bättre än mig..






Sen satte hon igång att sjunga medans hon spelade..





Ja, jag har allt fått en riktig liten rockbebis!! Henne kommer jag tjäna stora pengar på vill jag lova.. Hehe.. Nästa projekt blir att hon ska lära sig ta ackord också.. Fast, just nu är armarna för korta för att nå..

Jag filmade henne med min kamera också en liten stund igår och sen satt skrutt och jag och tittade på filmen.. Hon blev helt galen när hon såg och hörde sig själv och mamma på film.. Vet inte om hon förstod att det var hon själv men kul var det i alla fall.. Så, om musikerkarriären inte funkar kan hon ju falla tillbaka på sina skådespelarkunskaper och tjäna pengar åt morsan där istället.. :D

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hon är så himla söt (: hoppas du snart blir piggare bejb!

2010-02-17 @ 13:20:53
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

det kan jag tänka mig! liten men stark. jotack allt är prima här faktiskt, ska snart bege mig ut lite. sitter hemma alldeles för mycket om dagarna känner jag

2010-02-17 @ 15:04:13
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0