Frosseri..

Urk, jag äter, äter och äter.. Har ju fasta fter klockan 20 inför glukosbelastningen imorgon.. Och egentligen så är jag varken hungrig eller sugen på att äta nu, men jag kan inte låta bli.. Kommer vara så sjukt sugen kl 20.01..

När för tillfället är jag nog dödsynderna personifierad.. Åtminstonde ett antal av dom.. Frosseri - check.. Lättja - check (ligger i soffan fortfarande iklädd morgonrock).. Avund - check (känns som att alla ligger på en strand i värmen, utom jag).. Lust - den missade jag nog.. Vrede - check (är mycket ond på min kropp som inte funkar och på en vinter som aldrig tar slut).. Högmod - nope.. Girighet - halvcheck (känner mig fett girig på såvis att jag vill ha allt och skulle någon jäkel komma och ta någon av grejerna jag proppar i mig skulle de nog få en snyting)..







Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

stackarn! hur går det med magen?

2010-02-11 @ 17:12:49
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja du har det inte lätt! Jag har fallerat med min GI tyvärr, fast jag kommer igen, jag lovar! Har med mitt första barn också GJORT DENNA FÖRHATLIGA glukosbelastning och en gång till vid 40-årskontrollen, suck!

2010-02-11 @ 20:51:40
URL: http://mammatanten.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jag mâste säga att det syns vem som är far till flickebarnet. :)

Kram pâ er!

2010-02-13 @ 21:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0