Fan..

Fan.. Lika snurrig idag.. Och grannen borrar, IGEN!! Dom har borrat nu i flera år.. Var och varannan dag.. Dom kan fasen inte ha mycket väggar kvar därinne.. Jag blir tokig på det här snurrandet i huvudet.. Det är väldigt svårt att ta hand om sitt barn när man är så jäkla yrslig.. Och inte fasen blir man sjukskriven när man är gravid.. "Det är sån't som hör till en graviditet".. Åh fan, hör det till att man inte ska kunna ta hand om sitt barn?! Nä, trött på allting är jag..

Mannen har precis gått till jobbet och jag bara undrar när det är dags för honom att komma hem.. Tyvärr inte än på många, långa timmar.. Skit helvete..







Min sötis med långa fötter..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas du mår bättre snart bejb!

2010-02-23 @ 13:06:17
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0