En hint?!

Jag undrar om skrutt försöker ge mig en hint?!





Undrar vad hon kan tänkas vilja?! (Även denna bild från när vi var i K-holm)..




Någonting jag verkligen gillar med lilldamens blöjor är att det på rumpan står: slow down.. Jag undrar vem det riktar sig till.. Går ju att tolka på flera sätt.. Till dig som förälder; sakta ner lite, ta dig tid för ditt barn, ta det lugnt och var bara en lycklig stolt förälder för en stund, stressa gör du tillräckligt ändå.. Eller, till barnet; hey du, ta det lite lugnt med bajandet va, jisses, du behöver inte göra såna bomber, nä bajsa långsammare.. Jag önskar att skruttan ibland kunde ta det lite lugnt med pruppandet i alla fall.. Jisses vad den ungen kan skita.. Fylla en hel blöja är inga problem..

Det värsta är de gånger hon verkligen inte tar det slow.. Hon kan ena sekunden vara glad och nöjd med en ren blöja.. För att ett ögonblick senare ha racerbajsat ner hela blöjan så att det är bajs långt upp på ryggen och i byxbenen.. Förstår inte hur hon gör.. Det är ett mysterium hur en så liten människa kan rymma så mycket skit..

Ja, det var ett helt inlägg om bajs och blöjor.. Go partyblöjan!!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

vad tyckte du om låtarna igår? ;)

2010-02-07 @ 16:39:04
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jag håller med dig! melodifestivalen var tyvärr ingen hit igår. det var bara salem som var söt som vanligt. min karl har förresten bara lämnat mig för dagen ;) har ni en bra kväll? är du frisker än?

2010-02-07 @ 19:45:03
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

skönt att det börjar bli bättre (: min karl har äntligen kommit hem så nu degar vi framför en film. vad sysslar er lilla familj med?

2010-02-07 @ 22:07:47
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi charmig bild!

2010-02-08 @ 00:12:36
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0