Dumma CSN..

Åh, vad kul.. Vaknar upp och möts av ett brev från CSN.. Dags att börja betala tillbaka på studielånet eftersom det gått så "lång" tid sen jag pluggade sist.. Ett helt halvår.. Ännu roligare när dom vill ha så "mycket" pengar varje betalning och jag får min maffiga föräldrapeng grundad på studiepengen.. (De vill ha typ 2000:- varje betalning och jag får typ max 4000:- i mammapeng varje månad).. Kul jul.. Men det är väl bara att bita ihop och betala.. Blä..

Fortfarande sjuk.. Irriterande.. Vill vara frisk nu meddetsamma.. Det är ju bara töntar och veklingar som är sjuka.. Och jag vill allt inte vara någon tönt och vekling.. Det är skittråkigt att vara det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0