Dubbelbrum och snurr..

Unge matad.. Huvud snurrigt.. Hej yrsel..

Förresten är mitt barn ganska omysig ibland.. Just nu ligger hon på golvet och läser.. Samtidigt som hon läser så "munpruttar" hon (=sprutar dregel över hela vardagsrummet).. Varje sån här munprutt avslutar hon med ett kaboom i blöjan.. Tack för den säger mamma som precis var och bytte blöja!!

Klockan tickar och snart slutar mannen jobbet.. Sen är det bara en lång väntan på att bussen ska föra honom hem också.. Men sen, sen kommer han allt hit och underhåller oss.. Eller ja, underhåller skrutt hoppas jag så att mitt huvud kan få snurra ifred.. Undrarns vad det är som felar, lågt blodtryck eller låg blodsockernivå.. Jaja, som vanligt när man är preggo..






Jag fick för mig att jag födde fram ett barn med läppar.. Men någonstans längs vägen har hon tappat bort dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0