Det är över nu..

Jahopp.. Nu var lugnet slut.. Hör en liten dam som ligger och snackar borta i sovrummet.. Men lite vila fick man ju allt (välbehövlig sådan).. Ska ta och fixa lite käk till lillbusan innan hon får ta plats på sin arena.. Kan tänka mig att det var lite såhär på cirkus i Rom när gladiatorerna och lejonen slogs.. Ja, skrutt är ju såklart lite mindre våldsam men ack vad hon kan ställa till för det.. Men helt ärligt vem behöver dyra gymkort när man kan jaga barn hela dagen?! Och vem behöver ut och powerwalka när man får springa fram- och tillbaka för att ställa undan alla grejer som skruttan släpar fram ur bokhyllorna?!

Nä, att skaffa barn är nog den bästa motion man kan få.. Och billigaste tänkte jag säga, men ändrade mig GANSKA fort.. Alla dessa kläder som shoppas som man knappt hinner få på ungen innan hon vuxit ur dom.. Alla blöjor, välling, mat, tvättlappar och hela baletten.. Och det lär ju inte bli billigare sen.. Att underhålla en tonårsbrutta är inte snällt mot plånboken..

Så, nej det är kanske inte den billigaste motionsformen MEN det är banne mig den mest kärleksfyllda motionsformen!! Kärleken till en busig liten bebis slår nog allt annat!!






Ut på nya äventyr.. Erövra vardagsrummet.. Härska genom att söndra det är bebs taktik..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

neej jag har himla tråkigt idag :( vad hittar du och lillan på?

2010-02-16 @ 13:34:15
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0