Bukfylla..

Jisses, nu är min mage så full med frukost så jag håller på att krevera.. Blev en lite halvudda kombination idag av chilisåsgrillmackor och oboy.. Men faktiskt så passar chili och choklad väldigt bra ihop.. Några av de godaste desserterna görs med fördel av choklad och färsk chili (dock inte i allt för stora mängder).. Undrar vad denna dag har i sitt sköte?! Skulle ju vilja hitta på något.. Väldigt irriterande dock.. Mormor hade berättat för mamma igår att A6 var stängt för de var rädda för snöras eller något sånt.. Undrar just hur länge de tänkte ha stängt då.. Det är ju som det enda som går att göra här i Jönkan, åka till A6 och strosa.. Fast, jag har ju tänkt att vi ska spara pengar så det gör ju kanske inte så mycket att shoppingcentret är ur bruk..

Jaja, nu ska jag klura på vad jag kan göra under dagen..






Visste ni att skrutt älskar mumier?!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jag håller med dig. den sög verkligen igår. vi kommer skämmas i eurovision

2010-02-21 @ 13:15:39
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jag tycker att du och jag ska köra en duett i nästa års melodifestival! vad sägs? ;)

2010-02-22 @ 02:34:01
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0