Bubbelskratt..

Nu har vi haft världens myssession här.. Love it!! Kan fortfarande förundras av hur fantastiskt det är med bebbeskratt.. Det finns verkligen ingenting bättre.. Värsta lyckopillret.. Alla stackars deprimerade människor borde få en dos bebisskratt på recept.. Och alla elakingar skulle straffas med bebisskratt, då skulle det inte finnas någon mer elakhet kvar på vår lilla jord.. Det tror jag i alla fall.. Nä, bubblande bebisskratt slår allt..

Men allt mysande och skrattande gjorde skruttan lite trött så nu vilar hon lite middag.. Kan behövas.. Och inte ett pip gav hon ifrån sig när jag la henne heller.. Fantastiskt.. Hon har ju som vart lite tjurig de senaste dagarna när det har vart nannadags..

Jaja, ska nog också ta och vila en liten stund nu, passa på.. Är fortfarande i trötthetsstadiet i gravven.. Är väldigt avundsjuk på mig själv från förra gången jag var preggo.. Då kunde jag gå upp sent, springa iväg på föreläsning ett par timmar, komma hem och äta något, lägga mig och sova fram till kvällen, äta något, kolla lite tv och sen gå och sova igen.. Det var ungefär vad jag orkade med.. Nu, funkar inte alls.. Sover illa, har en busig skrutt, får inte ro att sova på dagen och så vidare.. Ingen höjdare..






Glad, glad, glad skrutt..





Lillmysan..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

amen vilka mysiga bilder (: jotack jag har det bra här hemma, sitter dock och jagar lägenhet meeen det går inget vidare

2010-02-15 @ 15:04:52
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0