Bortkommen..

Hallåsan!! Nu är vi hemkomna efter ett besök hos mannens bror med familj.. Så skönt att komma hemifrån lite, det behövdes verkligen.. Och nu vet jag hur man tar sig dit så jag kan åka över nån sväng när jag har tråkigt.. Prima skinka, nöff nöff.. Men oj vad jag är trött nu, inte van vid att vara iväg hela dagen.. Och kors i taket, idag har jag till och med spacklat mig.. :O Det händer inte ofta när man är en seg hemmamamma.. Får se om man orkar kolla på någon film nu, risken finns väl dock att jag somnar på soffan då..

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

men jisses, är du säker på att hon/han är frisk??!! =)

2010-02-27 @ 12:20:27
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0