Bitter och butter..

Nä, tamejfan.. Nu blir jag less på det här.. Nu ska jag leta jobbannonser till my man.. För jag pallar inte Huskvarna längre.. Och jag pallar inte sitta i det här fängelset längre.. Känns verkligen som ett sån't.. Vill kunna fylla mina dagar med något mer än bara innesittande.. Vill ut och träffa vänner.. Gå på stan.. Bara ha de trevligt.. Bara ha en vanlig vardag.. Inte min egen nuvarande vardag.. Vad är det för jäkla skit att man inte ska kunna ta ner vagnen för trappan.. Nej, det är aja baja om inte foglossningen ska bli värre.. Och snälla någon umgås med mig.. Det är ju fantastiskt underbart att umgås med lilla skrutt hela dagarna men jag behöver faktiskt få snacka skit med en vuxen människa också..

Usch, vad jag är bitter idag.. Men vissa dagar är sådana.. Och det får dom vara.. Det är helt okej.. Så det så..






Gillar inte..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jag är hos min syster idag bara (: hur är er torsdag? mår lillan bra idag?

2010-02-18 @ 13:27:25
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: LISA

Söt bild!

Vad ska du göra i morgon? Let´s dance?

KRAM!

2010-02-18 @ 16:54:44
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/
Postat av: Gudmor Malin

DU vet vad jag vill! Kom hiiiiiit :( snyft...

2010-02-19 @ 16:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0