Bidrag 8..

Åh, ett namn jag känner igen, fast, tror aldrig jag har hört något av männskan.. Hade Ola samma frilla som lillskrutt så har Salem samma röst.. Låter som en liten bebb.. Charmigt eller?! Hmm, vet inte vad jag ska tycka om låten.. Intressant att han kan låta både som en kvinna och en man när han sjunger.. Det tilltalar mig.. Men själva låten, jag vet inte.. Nä, jag tycker inte den var nåt speciellt.. En vanlig Svensson-låt.. Halvbeige och varken bra eller dålig.. Bara mellanmjölkig.. Enda biten jag tycker var lite speciellare var väl "sticket" innan höjningen..

Är det så att alla låtar har en höjning mot slutet eller är det bara obligatoriskt i schlagersammanhang??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0