Bidrag 8..

Sista chansen nu då.. Inte en enda låt som har vart vettig hittills.. Och inte har jag några högre förväntningar inför detta heller.. Peter "Åh Ch(K?)ristina" Jöback.. Fan också, han levererade precis det jag förväntade mig.. Inte ett skit.. Ikväll kommer det faktiskt lite tårar nästan när jag kollar mello.. Inte en enda låt var ens värd att orka lyssna på helhjärtat.. Det har det ju inte riktigt vart de förra deltävlingarna heller.. Men det här alltså?! The botten is nådd!! Sorry Peter, jag lämnar dig trots att du ber mig så rart..

Ta mig fan om det inte är Sibel som trots allt skulle få min röst ikväll (om jag nu vore en sån som slösade mina pengar på att rösta på skitmusik)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0