Bidrag 5..

Är det hon man känner igen eller inte?! Anna, jo men det är väl hon.. Satt och plinkade gitarr och grejor.. Typ som nu.. Ja men visst, har en "gammal" kvinnas röst.. Nä, men en mycket mognare röst än vad hon ser ut.. Jag har för mig att jag gillade henne lite i Idol.. Och hon är väl rätt mysig med lite feeling i låten.. Men undrar hur den skulle klara sig i Eurovision?! Men vart tog gitarren vägen helt plötsligt?! Det var likadant med det förra bidraget, gitarrer där och helt plötsligt gitarrer borta.. Nej, jag gillar nog inte alls den här låten förresten.. Slänger man in ett helt meningslöst woohoohoouuu i låten så är den inte bra.. Besviken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0