Bebismys..

Så var det äntligen gjort.. Kors i taket, jag har plockat fram kameran igen.. Ja, jisses, det tog sin lilla tid.. Men nu ska det åtminstonde bli lite bilder i bloggen.. Och inte bara massa seg teeeeext.. Weii.. Först får det nog faktiskt bli lite bilder från när vi var upp till K-holm över jul, nyår och ja, lite till..

Vi har ju inga djur och har inte heller några planer på att skaffa djur (har blivit lite överkänslig med åldern).. Men när vi är hem till K-håla så har ALLA djur.. Så skrutt får nog sin beskräda del av djurmys trots att vi inte har några egna.. Skruttis mormor har kisse och vovve, gammelmormor/morfar har vovve, farmor kisse, faster kissar, min moster med familj har kissar och så vidare.. Helt enkelt en väldans massa djur..

Men nu, blir det bara en av alla dessa djur som får vara i fokus.. Och det är skruttans nya lekkamrat.. Teo (Theo?).. Skruttis fasters kissebebb.. De var så söta när de låg tillsammans på golvet, iblnad höll dom händer(tassar) med varandra och ja, var allmänt gulliga så som bara bebisar och kattungar kan vara..






Fisungen klappade kissen..




Och..






Fisungen drog kissen i svansen (än så länge tillåter kisse sånna här tillgrepp)..





Så länge katten är snäll kan de få mysa lite under uppsikt.. Men jag kan tro att när Leafisen blir lite större och än mer hårdhänt så kanske kisse inte kommer uppskatta myset lika mycket.. Men förhoppningsvis är han väl smart nog att gå därifrån om han inte gillar't..

Men trots att det kan vara bra mysigt med djur, så är jag faktiskt väldigt glad att vi inte har några.. Man blir så låst, de är håriga och jag har fullt sjå med att ge kärlek till mitt barn har inte riktigt tid till att ge kärlek till en massa djur då.. Sen vore det ju rätt jobbigt med tanke på att ögonen rinner, näsan tjocknar och det kli-kli-kliar överallt av pälsen.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0