Bajs..

Åh fasen.. Såg att Calle Schulman hade fått värsta bra tipset på hur man kan komma undan med att bajsa på kontorstoaletten.. Ja alltså.. Han tyckte det var lite jobbigt att bajsa på jobbet för att alla kunde se vem det var som gick in och således vem det är som vart inne och bajsat..

Liksom Calle tycker jag att det kan vara ganska jobbigt att bajsa på "offentliga" toaletter, då jag av någon anledning tror att alla komer tycka jag är världens mest vidriga människa som bajsar.. (Ja, men alla bajsar väl?!) Och nä, det är nog ingen som bryr sig egentligen..

Hur som helst så fick han värsta bra tipset......om man är kille.. Fäll upp ringen innan du går ur från toan.. Personen som går in efter kommer tycka att du är dum som inte klarar av att fälla ner ringen efter du pinkat.. Men bajslukten, den skylls på personen före dig..

Men som tjej då.. Vad ska man då göra?! Om jag fäller upp ringen efter mig kommer det ju vara betydligt konstigare än bara lite bajslukt.. Nä, det behövs fler tips för oss tjejer.. För hur naturligt det än är så kommer det alltid i mitt huvud vara skamligt..







Den här damen, hon bryr sig i alla fall inte om var, när och hur hon bajsar.. (Ser ni förresten tänderna?!)

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hon är så himla söt! och jaa, kissies tuttar är bara crazy. vet inte vad den lilla flickan tänkte alltså

2010-02-22 @ 12:20:14
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Tess

Min lilla sötis! Skicka den bilden till en stolt faster? :-D

2010-02-22 @ 13:02:15
Postat av: Bitterfittan

jag tråkar bara. iiinte alls roligt. vad hittar ni på idag?

2010-02-22 @ 14:39:51
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

amen så tråkigt. du börjar inte bli sjuk igen?

2010-02-22 @ 16:15:39
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0