Årets pinsammaste läkarbesök avklarat..

Sådär ja.. Då är man både hemkommen från doktorn och soven en stund till.. Var så himlans trött imorse så bi gick och la oss allihopa och sov när vi kom tillbaka.. Läkarbesöket var ju, hmm, intressant.. Slutade med att jag satt hos doktorn och grät.. Och vi kom fram till att yrseln nog var "stressrelaterad".. Jo, för jag stressar ju så galet mycket, inte.. Nej, men inte den typen av stress.. Det är ju det här nu när min kropp inte vill vara med så jag inte klarar av att göra saker.. Att jag känner mig otillrcäklig som mamma och hela fadderullan.. Allt det här som man vet inte stämmer men som ändå inte kroppen och huvudet vill inse.. Så det blir ett besök om två veckor igen för att se om jag mår bättre då.. Men fy sjutton vad det var pinsamt att helt plötsligt börja böla hos doktorn..

Nu är det i alla fall sista dagen för mannen på jobbet så vi får en långhelg.. Vilket kan behövas.. Jag och skruttan ska bara vara idag, ta hand om oss själva.. Och jag ska fokusera på att inte känna några krav.. Punkt slut!!







Slöisar är vi allihopa, allihopa, allihopa..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas ni har en bra torsdag nu! själv är jag död efter jobb

2010-02-25 @ 15:34:47
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hoppas ni har en bra torsdag nu! själv är jag död efter jobb

2010-02-25 @ 15:34:54
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja denna sjukvård...blir inte alltid som man tänkt sig! Men tog dom några prover? Som du kanske förstår så "ordnade" min bror så min pappa fick akut hjälp nu äntligen! Kram och sköt om er.

2010-02-25 @ 20:41:36
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0