11...10...9..

Våra mornar blir allt bara tidigare och tidigare.. I förrgår kl11, igår kl10 och idag kl9.. Men jag försöker få till en liiite bättre dygnsrytm för skruttan.. Tycker inte att hon ska vara vaken så sent på kvällen.. Men nu får det fasen vara nog, tidigare än såhär kan vi ju inte gå upp..

Idag har jag en ta-tag-i-dag.. Ska ta tag i allt som behöver fixas men som man inte riktigt orkat under resten av veckan.. Vore ju skönt att ha allting gjort innan mannen kommer hem från jobbet och vi har HELG!! Äntligen helg igen, som jag har längtat.. Tycker det var alldeles för länge sen sist..

Fast faktiskt, den här bveckan har gått snabbare än dom andra.. Jag missade nämligen en dag.. Onsdagen bara försvann.. Trodde att det var onsdag igår och både mamma och älsk fick overtyga mig att det faktiskt var torsdag.. Lite läskigt när det blir så.. Men självklart ganska skönt..

Nä, nu ska jag också få i mig lite frukost..






Mys med Kitty.. (Nej, skrutt går inte runt i samma pyamas hela tiden, men jag jobbar på att göra slut på foton från en dag då hon hade den pyamasen.. Ibland tar man ganska många foton på en gång, men inga på några dagar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0