Skulle jag vara lat?!

Nästan en lugn stund nu.. Fått lite tid framför tv:n, själv.. Lillskruttan slocknade till slut efter många övertrötta timmar.. Storskruttan kollade ice age 2 sen kom hon och sa att hon inte kunde sova.. Förklaringen var att hon tänkte på saker som hon gillar fast ändå inte.. Resultatet blev i alla fall att mannen gick in och la sig med henne en stund så hon ska somna.. Så ja, här är jag själv med bebis i magen.. Kollat på Cougar Town och fnissat för mig själv..

Värsta bästa grejen.. Imorgon har jag ingenting inbokat!! Bara ta dagen som den kommer.. Yehaa!! Har dessutom bett om sovmorgon och mannen har haft ett djupt samtal med stortjejen om att man är mycket tröttare när man är gravid och att det är därför jag behöver vila.. Damen har nämligen påstått att jag är lat och bara vilar heeeeeeeela tiden och det är såååå trååååååkigt.. Ungefär.. Själv tycker jag att jag har haft ungefär noll tid till vila (åtminstonde i jämförelse mot vad jag brukar).. Men för en högenergisk 6-åring så är jag kanske en latmask..

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för ditt stöd!! :))

2010-04-13 @ 22:42:36
Postat av: Bitterfittan

du är duktig (: hur har kvällen varit?

2010-04-14 @ 00:27:13
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0