Rörande..

När man är ett preggo är man inte superrörlig kan jag tycka.. Inte för att jag är sådär superrörlig i vanliga fall heller kanske.. Fast jo, när jag var hos sjukgymnasten sa hon att jag var överrörlig.. Fast det var inget bra.. Då böjer man sig åt fel håll och för mycket överlag.. Så får man ont.. Speciellt när man är preggo också..
Men det var ju inte det här som jag skulle säga..
Nej, jag känner mig klumpig, orörlig, huffig och puffig.. (Och värre kommer det ju bli).. Jag kan liksom bli lite avundsjuk då på min dotter.. Varför är hon så himla rörlig för?? Det är ju inte som att hon kan utnyttja all sin rörlighet med tanke på att hon typ inte kan nånting.. Eller alltså, hon kan ju en del.. Men man behöver ju inte vara superrölig för att kunna sitta, krypa och stå..
För att kunna ta sig upp ur den förbaskade soffan däremot, då behöver man fasen vara gymnast.. Och nu är inte ens mannen hemma för att dra mig ur soffan.. Jag får nog sova här inatt..






Inga problem med rörligheten där inte..

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur är det med er lilla familj? (:

2010-04-24 @ 02:01:30
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0