Nöden har ingen lag..

Varför ska det vara så förbaskat långt från soffan till badrummet?! Är lite nödig men orkar verkligen inte resa mig upp.. Skulle ha en knapp vid soffan så jag kan trycka för att få bäcken.. Nej fy så äckligt..
Men faktisk, min lillasyster sa att om jag ska kolla på (vad fasen heter filmen, ja just det) Avatar så får jag inte gå på toa.. Men grattis när man är preggo, hur lätt är det då?! Då sa hon att jag fick ha en hink bredvid soffan.. Fast, jag har svårt att tro att maken skulle gilla det.. Så får nog vänta med att se den filmen tills bebis är ute..

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha lovely. ska ni vara borta över helgen?

2010-04-01 @ 23:03:25
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Bitterfittan

ja två par trosor säger jag. sen får du köra handtvätt på det!

2010-04-02 @ 02:04:30
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0