Nackskott på 5:an..

Vem är den dumfan som gett 5:an tillåtelse att sända hockey varenda jävla kväll?! Och varför i hela fridens namn spelar samma lag mot varandra sjuttielva gånger?! Men hur i helskotta tänker de när de byter ut alla mina favvoprogram mot sketen jäkla hockey?! Jag blir så förbenkad!! Och hockey av alla grejer.. Det händer ju ingenting.. Pucken åker fram och tillbaka och ibland slåss dom.. Slagsmålen är väl liksom det intressantaste, men varför började de inte bara boxas då?!

Och ännu värre.. Inte nog med att min tv-kväll är förstörd.. Dessutom spelar HV hemma så det lär väl va ett förbannat jävla liv här ute på gatorna.. Men tänk på oss stackare som hatar sport och sportfånar.. Hoppas sporthulliganerna har ihjäl varandra så man slipper dom hädanefter.. Kanske sport till och med måste förbjudas för att det är så farligt för allmänheten.. Då skulle jag bli glad..

Kommentarer
Postat av: Emilia

All sport borde sändas på en speciell kanal som vi normala människor bara kan strunta i att titta på, så kan alla sportnördar glo på den kanalen så vi får ha våra tv-program i fred!

2010-04-23 @ 11:34:15
URL: http://miliaz.blogg.se/
Postat av: Michelle

Underbart! Någon mer som förstår vad jag känner! Förstår inte denna hysterin.. :S

2010-04-23 @ 19:04:48
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0