Kaskadspyor, igen..

Fantastiskt vad livet ser annorlunda ut med bebis.. Och vad man ändras som person.. Förr i världen, på den tiden jag var ung, så skulle jag få panik om någon kaskadspydde över mig.. Och när skulle det hända egentligen?! Igår hann både jag och skrutt byta kläder ett par gånger efter att hon spytt ner oss.. Hon har dessutom invigt hela lägenheten nu.. Nästan, hon missade två rum.. Men annars så kräktes hon i vardagsrummet, sovrummet, barnrummet och badrummet.. GO SKRUTT!!
Idag har det i alla fall inte varit några spyorgier här hemma.. "Bara" en febrig skrutta som sovit, ätit lite och sovit ännu mer.. Nu får tänderna skynda sig att komma fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0