Ingen snygg-på-bild-dag..

Vissa dagar känner man sig liksom lite mindre snygg sådär.. Kanske det beror på en dålig hårdag, en finne på hakan eller en stekpanna i ansiktet.. Det finns så många olika anledningar till att man liksom inte riktigt känner sig som en gudinna.. Såna dagar kan man känna att man mindre gärna vill vara med på kort..

När vi var hos mamma så ville jag fota lillasyster, men icke.. Hon var inte alls med på noterna..

Hennes lösning:





Ett stycke nallebjörn modell mindre..




Det märks här att syster Ida inte är något proffs när det gäller att skyla sig på bild då man har en jag-ser-ut-som-ett-mongo-och-bör-för-allas-och-envars-skull-gömma-migg-dag.. Hon ska förståss ha pluspoäng för att hon valde att använda sig av ett hjälpmedel.. Att bara hålla handen för är riktig amatörnivå.. Men en halvdassig nalle är nog inte det bästa ändå..

Som tur är så uppfyller jag mina storasysterliga plikter och lär ut knepen till det optimala skylandet..

Se och lär:





Mask inköpt av mig i Nepal(?)..




Så ska ett inte-foto-vänligt-ansikte döljas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0