Dyrt och jobbigt..

På tal om det här med kissblåsor som blir misshandlade.. Trots att det inte var länge sen jag var preggo så hade jag nog förträngt det här med kissnödigheten.. Jag minns hur ofta man var tvungen att springa på toa, men jag minns fasen inte att det var så fruktansvärt jobbigt.. Men jädrans vad det är träligt och jobbigt att springa på dass nån gång i kvarten.. Och tänk då att det är fyra månaders toalettspringande kvar!! Satan i gatan, jag kommer ha så sjukt bra kondition när bebis är ute.. Och vår toapappersräkning kommer vara SKYHÖG!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahaha.. fatta min toaräkning när jag jobba o var gravid o var tvungen att betala en femma varje gång jag skulle på toa ;)

2010-04-22 @ 11:23:34
URL: http://miliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0