Trodde jag..

Det var så tyst så jag trodde skrutt hade somnat.. Gick förbi sovrummet och hon var minsann jättevaken, hon såg mig och nu är det gnäll och gny som gäller igen.. Men kan ju försöka vänta ut henne en stund till och se om det blir tyst igen.. Man kan ju hoppas, hon behöver allt vila bort sin förkylning..

Märker att det blir väldigt mycket förkylningsprat i bloggen, men så kan det va när man börjar blogga mitt under sin dunderhöstförkylning.. :)

Nä, lite mer skruttomysbilder får det bli nu..




Den optimala trötttröstaren - nappen.. Den är bäst!!




Lillbus har allt väldigt blå ögon.. (Syns oftast inte när jag tar kort eftersom allas ögon alltid blir röda..) :D




Hahaha!! :D Okej att nappen är mys, men ibland vill man faktiskr inte ha den.. Då säger det sprutt.. Så snyggt!!



Som jag trodde, väntar man en stund till blir det tyst.. Hoppas bara att det håller i sig den här gången..
Själv roar jag mig med lite CSI NY goes magic.. :) Bra skit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0