Tack..

Jag säger bara tack för att vi fick en timme extra inatt, TACK!! Det behövdes verkligen..
Hade en väldigt ledsen fröken som inte somnade förrän bortåt halv fem imorse.. Eller hon sov ju till kanske runt två-tre någonting.. Men jag hade inte somnat då..
Så nä, inte mycket sömn inatt.. Desto mer sömn på morgonen/förmiddagen..
Skruttonen vaknade väl vid halv tio och ville ha mat sen sov hon vidare till halv två.. Eller förståss, halv ett eftersom det blev den där extra timmen..
Hade vart lite illa om vi hade sovit ända till halv två.. Så som sagt var TACK för extratimmen!!

Hur som helst så är vi ändå ganska trötta här hemma allihop.. Så det blir nog en lugn dag igen.. Men det har vi rätt till eftersom vi fortfarande inte e riktigt friska.. :)




Det är inte bara mamma och pappa som är trötta idag..





Morgonfrillan är på plats och likaså blicken som säger men-mamma-måste-vi-gå-upp-idag-och-varför-i-helvete-tar-du-kort-på-mig-ur-en-vinkel-som-ger-mig-tjugo-kilo-extra-fett-i-hak-och.kind-trakterna?!




Nä, nu blir det frukost för oss.. Eller lunch, eller brunch.. Jag vet inte, välj själva..


Kommentarer
Postat av: juliairene

haha :P

jag älskar att städa hos andra :D

2009-10-25 @ 13:15:54
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0