Oops..

Jag glömde visst.. Hade ju gjort en to do-list inatt.. Hur många av sakerna på den har jag gjort?! Inte en enda!!
Men jag tycker att det är okej ändå eftersom jag är dödens död idag efter att inte ha fått sova något inatt..
Får väl försöka pricka av punkterna imorgon istället..

Ärligt talat, hur lång tid ska det egentligen ta att ladda batterier?? Kommer ju aldrig kunna ta några foton om inte den där laddaren skyndar på lite grand..

Men jag kan ju alltid plocka in en bild från förr..
Bodde och pluggade i Malmö 1,5 år (flyttade därifrån i somras).. Min mysiga studentlya får försköna denna sida nu..


Kirseberg is da shit.. Saknar det så mycket..


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det är bästast för dig att du saknar huset!

2009-10-17 @ 10:23:48
Postat av: partyblöjan

Bäst för dig att du också gör det!!

2009-10-17 @ 11:09:09
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0