Nu: tv..

Helt plötsligt vart Skrutt tyst och jag ska slänga mig i soffan och kolla på CSI Miami.. Jag är verkligen en fruktansvärt tråkig människa som älskar att spendera mina helgkvällar med att ligga i tv-soffan.. Men jag har vart ung en gång i tiden jag med (för jag är ju så galet gammal nu) och spenderat hela helgerna med att partaja.. Tycker inte det är så kul längre.. Någon gång ibland kan det ju vara trevligt att gå ut, men det får inte bli för mycket utav det..
Minns när man var ute varje dag i veckan, festade hela natten, upp och jobba på morgonen, sova en stund och när kvällen kom gå ut och kalasa igen.. Huvva, hur orkade man??


Kommentarer
Postat av: - em :]

sv:

Det låter bra! ;) :D

2009-10-16 @ 20:29:58
URL: http://justapieceofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0