Lets do it like they do on the discovery channel..

Nu sover hon, weii!! Inte kul med förkylda barn..

Kollar på fråga Olle dokumentären nu.. Klart att alla gillar olika saker och att alla har olika saker de absolut inte gillar.. Men vad jag tycker är lite kul är att de har valt en programledare som verkar smått livrädd varje avsnitt.. :) Favoritgrejen var nog förra avsnittet(?) då hon var på swingersklubb och satt och snackade med en kille och det helt plötsligt tittar fram en ståtlig manslem genom ett gloryhole.. Hennes reaktion var mycket underhållande..

Men jag klagar inte på henne, för guds skull.. Jag är väl också svensk, och visst är det väl ändå så att vi "svenskar" är lite pryda.. Kanske inte pryda i det privata, men jag tror nog att det är fler än jag som suttit med familjen (kanske mormor och morfar också?) och kollat på film då det helt plötsligt kommer upp en vild sexscen i tv-rutan, nog blir det allt liiite jobbigt?! Själva sexet är väl inte så pinsamt, men att sexet tränger sig på en sådär när man sitter med sina nära och kära, det är ingen höjdare.. Jag tycker ofta att det brukar vara lämpligt med en toapaus när dessa situationer uppstår, eller så blir jag akut törstig och tvungen att skynda mig ut i köket.. Skitlöjligt, jag vet.. Men jag är inte mer än människa.. Men likväl som sex i fel sammanhang blir jättejobbigt så kan jag som många andra, när jag umgås med kompisarna (gärna när man fått ett par glas i sig) snacka vitt och brett om allt möjligt och skratta det klassiska prata-om-sex-lite-för-rått-skrattet som ofta låter höhöhö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0