Inte alltid som man tänkt sig..

Hmm, jag hade ju tänkt att jag skulle bröllopsplaneringsblogga lite.. Men så blev det ju inte riktigt.. Fastnade framför en stor pöl av bloggar.. Jaja, men då har jag ju något att skriva om imorgon också, inte helt fel det..
Nu blir det till att ta en liten förkylningsbotarhutt och hoppas att den gör någon nytta.. Sedan tänker jag allt krypa ner i en obäddad säng fylld med ren tvätt som jag borde ha lagt in i garderoberna.. Fan också, det var ju det jag skulle ha gjort också.. Jaja, så kan det gå..
Har ingen lust att ställa mig och vika den nu så den får väl gå tillbaka ner i tvättkorgen igen.. Får ta hand om det imorgon..

Godnatt världen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0