Hata tekniken..

Jag har en känsla av att tekniken är allergisk mot mig.. Den vill inte funka när jag är i närheten.. Det är konstigt..
Men, nu tror jag allt att jag har lyckats (hoppas)..

Håller på att föra över bilder till datorn från när jag var ute och reste i Sydasien.. Det var jättelänge sen nu, 2007 eller något sånt.. Men jag har fortfarande inte tagit mig i kragen och fört över bilderna till datorn..

Glöm vad jag sa, tydligen har jag visst gjort det, men inte till denna datorn.. Men nu tar jag dessutom det stora steget att tömma kameran efteråt.. Skulle inte förvåna mig om båda datorerna fotona ligger på sen kommer krascha ihop totalt och alla bilder försvinner.. Måste se till att lägga in dom på skivor också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0