Fredagsmys..

Jag och skrutt har haft lite fredags/förkylningsmys.. Hoppas på att hon ska somna snart men hon låter allt lite tjurig inifrån sovrummet.. Kanske inte jättekonstigt med tanke på att hon sov middag fram tills det var dags för kvällsmålet.. Kvällsmålet som hon åt ganska nyss, så kanske inte jättetrött.. :) Men ska vänta en liten stund till och se om hon somnar.. Under tiden bjuds det på lite mamma-skruttmys..




När jag kollade igenom bilderna så fastnade blicken vid den här.. Jag har ju matchat soffan totalt med mina leggings!! :D (Mammas tofflor är välditg mysiga att använda som huvudkudde)..




Jo, lite trött är hon nog.. Fast, tröttast av alla är nog den förkylda, halvdöda mamman.. :P




Visst är det väl fantastiskt vad en förkylning gör gott för ens utseende!! Den röda näsan, de spruckna läpparna, den nästintill transparenta likbleka hyn och de gråa insjunkna ögonhålorna.. Hell yeah, we're beautiful!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0