Frågestund till mig själv..

1. Vart har skinnet på min näsa tagit vägen??

2. Vem har gnidit min näsa med sandpapper??

3. Varför vaknar jag en halvtimme innan klockan ska ringa trots att det är alldeles för tidigt??

4. Varför kan jag inte somna om den där sista stunden??

5. Tror jag verkligen att jag kommer ha större chans att somna om en stund till om jag sitter framför datorn??

6. Vem har hällt klipulver i mina ögon??

Hmm, det var väl de frågor jag hade till mig själv såhär dags på morgonen.. Om en halvtimme blir det till att springa ner i tvättstugan.. Nu hade ju tyvärr inte jag några svar på mina frågör, men så kan det vara ibland..


Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

haha ;D

2009-10-21 @ 07:36:02
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0