Förberedelser..

Det är ju inte bara att knalla ut hur som helst nu för tiden.. Krävs ju tjugoelva lager kläder också..
Åh, jag är så avundsjuk på Skrutt som får ligga och mysa i en varm god vagn när hon är ute.. Dessutom slipper hon ju lida i alla backar..


Idag fick skruttungen vara extremt tjejig med massor av rosa..
Men även hon har förstått att det är rätt schysst med lite murrigt på hösten, så grått fick det också bli..


Glad i sin mysiga nalleoverall.. :)


Jag har lite svårt får höst och vinter, är inte helt förtjust i att man måste ha så sjukt mycket kläder på sig.. Tycker bara att det är extremt bökigt att hålla på med halsdukar, mössor och vantar.. Nä, föredrar sommar och värme.. Orka med sju månader vinter nu?!



Men det blir ju lite roligare att vara ute i kylan när man har sitt vrålåk att köra runt med..


Nu blir det lite choklad och tv..

Bye bye!!


Kommentarer
Postat av: Påke

Gud vilken söt tjej.

2009-10-16 @ 18:31:16
Postat av: partyblöjan

Jajemän, sötaste tjejen i stan.. Eller, i alla städer förståss..

2009-10-16 @ 18:33:21
URL: http://partyblojan.blogg.se/
Postat av: Emma

Nämen! En blogg =) Kul att se lite bilder,hon har minsann växt en bit sen jag såg henne när vi höll på med B-uppsatsen. Och lik sin mamma är hon med, en riktig go'bit =)

2009-10-16 @ 21:34:29
Postat av: partyblöjan

Jodu Emma.. Här har vi börjat blogga minsann.. Du kan kalla mig brunettLinda.. Hon har allt växt maaaassor.. Hinner inte riktigt med.. :)

2009-10-16 @ 21:49:49
URL: http://partyblojan.blogg.se/
Postat av: Malin

Alltså! Det är inte klooookt vad stor tjejen blivit! Haha... jag kommer ju knappt känna igen henne när jag kommer upp ;P Fin outfit du har med btw :)Stövlisarna :D

2009-10-17 @ 10:16:03
Postat av: partyblöjan

hehe.. nä, hon växer så det knakar.. och tack så mycket!! :)

2009-10-17 @ 11:07:53
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0